شرکت چکادبام سبز شهر

شرکت چکادبام سبز شهر

تنها طراح، تولید کننده و مجری بام سبز به روش پرتابل – مدولار در ایران
شرکت چکادبام سبز شهر

شرکت چکادبام سبز شهر

تنها طراح، تولید کننده و مجری بام سبز به روش پرتابل – مدولار در ایران

طراحی و اجرای روف گاردن در تهران

طراحی و اجرای روف گاردن در تهران

مقاله طراحی بام سبز در ایران و به طور خاص روف گاردن تهران را می توان در ادامه مطالعه نمود.

اجرای بام سبز
پروژه روف گاردن خانلری-روف گاردن در تهران
پروژه روف گاردن خانلری-روف گاردن در تهران

نیاز به شرکت های طراح روف گاردن در تهران

امروزه با توجه به نیاز روزافزون به فضای سبز و کمبود فضا برای ایجاد فضای سبز در شهر های بزرگی مثل تهران، سازندگان و معماران به اجرای روف گاردن یا باغچه بر روی پشت بام روی آورده اند.

به دنبال این نیاز روزافزون شرکت های زیادی نیز در پی طراحی و اجرای آن بر آمده اند که متاسفانه گاهاً این شرکت های متفرقه بدون داشتن تجربه و علم مهندسی در زمینه اجرای سیستم روف گاردن و آگاهی از جزئیات اجرایی روف گاردن و نحوه اجرای روف گاردن ، اقدام به طراحی و دیتیل اجرای روف گاردن می کنند که این امر خود باعث بدبین شدن سازندگان و شهروندان نسبت به این نوع پروژه ها می شود.

در این بین از جمله شرکت های معروف در تهران در زمینه طراحی و اجرای روف گاردن( بام سبز )  و معماری پایدار می توان به چکادبام سبز شهر اشاره کرد که با سال ها تجربه در زمینه معماری و شهرسازی و ۵ سال سابقه مفید در زمینه طراحی و توسعه فضای سبز عمودی ، بام سبز چکاد ، به عنوان اولین شرکت طراح و مجری بام سبز به سبک پرتابل مدولار مطرح است.

اولین و قوی ترین طراح و مجری پروژه های روف گاردن (بام سبز )پرتابل مدولار در تهران

چکادبام سبز شهر به عنوان اولین شرکت طراح و مجری پروژه های بام سبز و فضای سبز عمودی به سبک پرتابل مدولار و با رعایت قوانین روف گاردن (بام سبز ) و لحاظ نمودن فواید روف گاردن ، از دل شرکت مهندسان مشاور چکادنواندیشان طرح بر آمده که تاسیس شرکت به سال ۱۳۸۴ و تولد برند چکادبام به سال ۱۳۹۰ باز می گردد.

شرکت چکادنواندیشان طرح با دارا بودن گواهینامه های صلاحیت خدمات مشاوره ای در زمینه های پایه سه تخصص ساختمان های آموزشی، بهداشتی درمانی و ورزشی، پایه سه تخصص شهر سازی و پایه سه تخصص ساختمانهای مسکونی تجاری و … و پایه سه تخصص ژئوتکنیک با راهبرد اصلی خود که همزیستی معماری و شهرسازی با محیط زیست و توسعه فضای سبز عمودی و افزایش سرانه فضای سبز در تهران و ایران است.

از سال ۱۳۹۰ به طور تخصصی به حوزه معماری سبز عمودی و طراحی و اجرای روف گاردن در تهران نمود که با این اوصاف چکادبام به عنوان اولین شرکت طراح و مجری بام سبز در تهران و ایران این افتخار را دارد که بالاترین حجم پروژه اجرایی بام سبز شهری در تهران را با توجه به ضوابط روف گاردن در کارنامه خود به ثبت برساند.

تصاویر روف گاردن ، باغ بام سبز اجرا شده در تهران

در زیر می توانید چند نمونه از پروژه های ساخت روف گاردن در تهران توسط شرکت چکادبام را مشاهده کنید و برای مشاهده پروژه های کامل تر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده برخی پروژه های روف گاردن در تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.